Google Me on Google+
loading...

پروتون

چگونه می توان با 3 چالش اساسی بین SEO و مشتریان / کارفرمایان روبرو شدمشاوره جستجوگرها | مبانی سئو | پیوند ساختماننظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممک

پریوش بازدید : 766 یکشنبه 28 مهر 1398 زمان : 3:34 نظرات (0)

چگونه می توان با 3 چالش اساسی بین SEO و مشتریان / کارفرمایان روبرو شد
مشاوره جستجوگرها | مبانی سئو | پیوند ساختمان
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
هر سال دیگر ، افراد خوب در Moz یک نظرسنجی را با یک هدف در ذهن انجام می دهند: درک کنید که ما (SEO) می خواهیم اطلاعات بیشتری از آنها بخوانیم. اگر نتایج سال 2017 را ندیده اید ، می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید .

نتایج حاوی بسیاری از سؤالات ، چالش ها و موانع بزرگی است که امروزه SEO ها با آن روبرو هستند. در حالی که مشغول خواندن نظرسنجی خواندن مخاطبان موز بلاگ در سال 2017 ، یک موضوع مشترک برایم برجسته بود: ارتباطات متفاوتی بین  آموزش سئو و مشتری و / یا کارفرمایان در موضوعات اساسی وجود دارد. از آنجا که من در یک آژانس کار می کنم ، از طریق بقیه این مقاله از "مشتری" استفاده خواهم کرد. اگر در خانه کار می کنید ، آن را با "رئیس" جایگزین کنید.

این لیست را بررسی کنید:



من قطعاً می توانم با این چالش ها ارتباط داشته باشم. من چند سال است که در Distill هستم و قبلاً در شرکت های دیگر نیز کار کرده ام - این چالش ها واقعی هستند ، و آنها سخت هستند. امیدوارم از طریق به اشتراک گذاشتن تجربه خود در مواجهه با این چالش ها ، به مشاوران و سئو کارمندان دیگر برای غلبه بر آنها کمک کنم.

به طور خاص ، من می خواهم در مورد سه نکته قطع ارتباط بین SEO و مشتری صحبت کنم.

مشتری من ارزش سئو را درک نمی کند و اثبات ROI دشوار است.
مشتری من درک نمی کند که SEO چگونه کار می کند و من همیشه باید عملکرد خود را توجیه کنم.
من و مشتری من در مورد اینکه آیا ایجاد لینک جواب درست است اختلاف نظر داریم.
به خاطر داشته باشید ، اینها صرفاً تجربیات شخصی من هستند. این بدان معنا نیست که این پاسخها همه پایان هستند. در حقیقت ، من از شروع گفتگو در مورد این چالش ها با هر یک از شما لذت می برم ، بنابراین لطفاً مرا در SearchLove (پلاگین: کنفرانس سن دیگو به سرعت به فروش می رساند و مورد علاقه من است) یا MozCon برای گزاف گویی ایده های بیشتر!

1. مشتری من ارزش SEO را درک نمی کند و اثبات ROI دشوار است
ارزش SEO تأثیر آن در جستجوی ارگانیک است که بسیار با ارزش است. در حقیقت ، SEO در سال 2018 برجسته تر از گذشته است. برای نشان دادن این موضوع ، من برخی از چهره های نوشته رند در مورد وضعیت جستجوی ارگانیک در پایان سال 2017 وام گرفتم.

سال گذشته ، دوره ژانویه تا اکتبر 2017 دارای 13٪ حجم جستجو نسبت به ماه های مشابه 2016 است.
این 13٪ 54 میلیارد پرس و جو دیگر را نشان می دهد ، این مربوط به تعداد کل جستجوهایی است که گوگل در سال 2003 در سراسر جهان انجام داد.


جستجوی ارگانیک واجد شرایط ترین بازدید کننده (با سرعت بیشتر) را نسبت به سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر ، افراد بیشتری نسبت به گذشته در جستجوی چیزهایی هستند که منجر به رشد بیشتر ترافیک ارگانیک می شود. چگونه ترافیک ارگانیک را رشد می دهیم؟ با اطمینان از اینکه سایتهای ما توسط گوگل قابل کشف هستند و به وضوح به سؤالات کاربران با محتوای خوب پاسخ می دهند.



منبع: Land Engine Land

وقتی برای اولین بار در سئو کار خود را شروع کردم ، فکر می کردم تمام مشتری هایم را می پردازم. "بله ، بیل ، اگر من را استخدام کنید و ما این کار SEO را انجام می دهم ، رتبه ها و جلسات را افزایش می دهم ، و مبلغ x x اضافی نیز می گیرید!" از من سؤال کردم)

پس از چند سال در صنعت ، من درباره ارزش ارائه تخمین در ROI زیر سوال بردم. به طور خاص ، من با ارائه شماره ای که در بهترین حالت حدس تحصیل کرده بود ، می توانم در تعیین ift من کار درستی انجام دهم. این احساس استرس مرا به وجود می آورد و احساس می کنم با این شماره گره خورده ام. همچنین معلوم است که نگرانی در مورد چیزهایی که خارج از کنترل ما نیست به کنترل میزان استرس کمک می کند .

من در حال حاضر در جایی هستم که من هدف از ارائه ROI تخمین زده شده را درک کرده ام. وظیفه ما به عنوان مشاور ، ایجاد تغییر است . ما باید مردم را وادار به اقدام کنیم. اگر چیزی که برای ورود به سیستم لازم است پیش بینی یک صعود است ، کاملاً خوب است. در حقیقت ، انتظار می رود. در اینجا به نظر می رسد که چگونه مکالمه به نظر می رسد.



از نظر فرمول پیش بینی بالابرها در سئو ، مایك كینگ بهترین گفت :

مدل سازی پیش بینی در بهترین حالت سوال برانگیز است. این خیلی بهتر از این نمی شود: "

Traffic = جستجوی جلد x CTR
تعداد تبدیل ها = نرخ تبدیل x ترافیک
ارزش دلار = مبلغ ترافیک x # تبدیل x مبلغ ارزش تبدیل
TL؛ DR:
این را بیش از حد فرو نکنید - اگر چنین کنید ، در علفهای هرز گیر می شوید.
در صورت درخواست ، پیش بینی کنید تا از سیستم خارج شوید و سریع حرکت کنید.
برای افکار عمیق تر درباره این موضوع ، پست اخیر ویل کریچلوو در مورد مدل پیش بینی را بخوانید.
به یاد داشته باشید که درباره فصلی ، روندهای کلی و این واقعیت که مارک های معدودی در خلا وجود دارند ، فکر کنید. رقبای شما چه می کنند و این امر چه تاثیری روی شما خواهد گذاشت؟
2. مشتری من درک نمی کند که SEO چگونه کار می کند و من همیشه مجبور هستم عملکردهای خود را توجیه کنم
آیا مشتری شما در واقع نمی فهمد چگونه SEO کار می کند؟ یا ممکن است این باشد که شما نمی دانید که آنها از چه چیزی به شما احتیاج دارند؟ شاید شما فکر نکرده اید که در حال حاضر با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند؟

من آنجا بوده ام - دائماً نیاز به توجیه اینکه چرا در حال کار روی یک پروژه هستید یا چرا SEO باید به عنوان یک کانون توجه داشته باشد ، وجود دارد. حضور در این موقعیت آسان نیست. اما ، بیشتر از این که نفهمیدم آنچه بیشترین کمک را می کند این است که یک قدم به عقب برگردید و سؤالات اساسی بپرسید.

یک مکان عالی برای شروع این است که سؤال کنید:

مواردی که مشتری من در مورد آنها نگران است چیست؟
مشتری من توسط رئیس آنها درجه بندی شده است؟
آیا مشتری من به دلایلی تحت فشار قرار گرفته است؟
پاسخ به این سؤالات باید وضوح و شفافی در مورد وضعیت ( دلیل یا انگیزه سؤال مداوم) داشته باشد. برخی از دلایل ممکن است:

شاید بیشتر از SEO خود در مورد SEO اطلاعات داشته باشید اما آنها درباره شرکتشان اطلاعات بیشتری دارند. این بدان معناست که ممکن است تصویر بزرگتر بین سرمایه گذاری ها ، بازده ها ، فعالیت ها و تعامل بین همه آنها مشاهده شود.
سئو ممکن است 20٪ از آنچه مشتری شما باید در مورد آن فکر کند - تصور کنید یک بازاریابی بازاریابی که باید 5-10 کانال مختلف را به خود اختصاص دهد.
اگر برای یک پروژه از بودجه خارج نشده اید ، به این معنی نیست که درخواست شما بدون شایستگی بوده است. این فقط بدان معنی است که شخص دیگری موقعیت بهتری برای اهداف بزرگتر خود ترسیم کرده است.
هنگامی که برخی از پاسخ ها را دارید ، از خود بپرسید ، "چگونه می توانم کاری را که من انجام می دهم مطابق آنچه بر آنها متمرکز شده اند ، درست کنم؟"

این مکالمه ممکن است به صورت زیر باشد:



TL ؛ DR
این یک مشکل خوب برای داشتن است - این بدان معنی است که شما فرصتی برای ایجاد تغییر دارید.
همچنین به این معنی است که مشتری شما به کار شما علاقه مند است!
مهم است که چرا قبل از ورود به علفهای هرز را روشن کنید. دلیل این امر به ندرت خواهد بود که "یادگیری سئو" است.
3. من و مشتری من در مورد اینکه آیا ایجاد لینک جواب درست است اختلاف نظر داریم
موضوع اینکه آیا پیوندها (و با تمدید ، ایجاد لینک) مهم هستند ، شاید بیشترین بحث در مورد موضوع در سئو باشد. به بیان ساده تر ، نظرات مختلفی وجود دارد و یک پاسخ "برو به" نیز وجود ندارد. تنها در سال 2017 بسیاری از پست ها / گفتگوهای متناقض در مورد وضعیت پیوندها وجود داشته است.

همکار من تام کاپر سال گذشته این عرشه را در SearchLove سن دیگو ارائه داد که درمورد اینکه آیا Google دیگر به پیوندها نیاز دارد یا خیر ( ارسال نامه وبلاگ در اینجا ) به جزئیات می پردازد.
سال گذشته مالکوم اسلاید از Epiphany این عرشه را در سال گذشته در BrightonSEO ارائه داد که به جستجوی مارک تجاری می پردازد و برای موضوع پیوندها معنی دارد.
نام تجاری 3 ، مروری بر عوامل رتبه بندی برای سال 2018 منتشر کرد . بزرگترین عامل؟ پیوندها
/ r / جستجوهای BigSEO از ماه گذشته نشان می دهد که مردم هنوز سوالات زیادی دارند.
پاسخ سریع چالشی که به عنوان سئو در هنگام پیوند با آن روبرو هستیم ، مگر اینکه مقام مسئول شما را عقب نگه داشته باشد ، کاری دیگری انجام دهید.

این جواب کمی کوتاه است و اگر مشتری شما پیوسته پیوندهایی را برقرار می کند ، کمکی نمی کند. در این مورد ، من فکر می کنم چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم.

اگر یک تجارت کوچک هستید ، پیوند گرفتن یک چالش قانونی است و می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. مشکل این است که بدست آوردن پیوندها برای یک تجارت کوچک کار دشوار است. خوشبختانه ، ما برخی از متخصصان در زمینه خود داریم که ایده هایی را برای این امر ارائه می دهند. این ، این و این را بررسی کنید .
اگر شما یک برند مستقر هستید (دارای مجوز) ، پیوندها نباید اولویت باشند. غالباً پیوندها در اولویت قرار می گیرند زیرا دستیابی آسان تر ، قابل اندازه گیری (نوع) و راحت تر می باشند. به این دام نیفتید! به توصیه فوق بروید: کارهای تأثیرگذاری دیگری را که در ابتدا کنترل خود را دارید انجام دهید.
استدلال: پیوندها موفقیت را به معیاری متصل می کنند که ما هیچ کنترلی بر روی آن نداریم - این بهانه ای برای ما می شود که برای موفقیت پاسخگو نباشیم ، که بد است.
استدلال: پیوندها یک وضعیت بسیار پیچیده را به یک متغیر واحد کاهش می دهند - این بهانه ای برای ما قرار می دهد تا همه چیز را امتحان نکنیم و درک کنیم (که این نیز بد است).
خوب است که درباره موضوع پیوندها و چگونگی ارتباط آن با برند فکر کنید. مارک های بزرگ بیشتر از مارک های کوچک در مورد (و پیوند با آنها) صحبت می کنند. شاید تمرکز باید به جای "به دست آوردن پیوندها" ، "ایجاد مارک تجاری" باشد.
اگر مشتری شما به موضوع پیوندها ادامه دهد ، ممکن است راحت تر یک تصویر واقع بینانه برای آنها ترسیم کند. این مکالمه ممکن است به صورت زیر باشد:


TL ؛ DR
نظرات بسیاری در مورد وضعیت پیوندها در سال 2018 وجود دارد: از سر و صداهای همه حواس پرت نشوید.
اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، برخی راهکارهای عالی برای ایجاد لینک وجود دارد که زمان زیادی را نمی برد و احتمالاً ارزش آن را دارد.
اگر شما یک برند تجاری با اقتدار بیشتر هستید ، کارهای تأثیرگذاری دیگری را که در اختیار شما است ، انجام دهید.
اگر دائماً در مورد پیوندهای مشتری از شما سؤال می کنید ، تصویری واقع بینانه تر بکشید.
نتیجه
اگر تاکنون این کار را انجام داده اید ، من واقعاً علاقه مندم که چگونگی برخورد با این مسائل را در شرکت خود بشنوید . آیا در موضوعات ROI ، آموزش سئو ، ورود به سیستم یا ایجاد پیوند ، چالش های خاصی با شما روبرو هستید؟ چگونه می توانیم بیشتر به عنوان یک صنعت در مقابله با این مشکلات شروع کنیم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 5,880
  • بازدید کلی : 123,882