Google Me on Google+
loading...

پروتون

پریوش بازدید : 741 یکشنبه 28 مهر 1398 زمان : 3:34 نظرات (0)

چگونه می توان با 3 چالش اساسی بین SEO و مشتریان / کارفرمایان روبرو شد
مشاوره جستجوگرها | مبانی سئو | پیوند ساختمان
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
هر سال دیگر ، افراد خوب در Moz یک نظرسنجی را با یک هدف در ذهن انجام می دهند: درک کنید که ما (SEO) می خواهیم اطلاعات بیشتری از آنها بخوانیم. اگر نتایج سال 2017 را ندیده اید ، می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید .

نتایج حاوی بسیاری از سؤالات ، چالش ها و موانع بزرگی است که امروزه SEO ها با آن روبرو هستند. در حالی که مشغول خواندن نظرسنجی خواندن مخاطبان موز بلاگ در سال 2017 ، یک موضوع مشترک برایم برجسته بود: ارتباطات متفاوتی بین  آموزش سئو و مشتری و / یا کارفرمایان در موضوعات اساسی وجود دارد. از آنجا که من در یک آژانس کار می کنم ، از طریق بقیه این مقاله از "مشتری" استفاده خواهم کرد. اگر در خانه کار می کنید ، آن را با "رئیس" جایگزین کنید.

این لیست را بررسی کنید:



من قطعاً می توانم با این چالش ها ارتباط داشته باشم. من چند سال است که در Distill هستم و قبلاً در شرکت های دیگر نیز کار کرده ام - این چالش ها واقعی هستند ، و آنها سخت هستند. امیدوارم از طریق به اشتراک گذاشتن تجربه خود در مواجهه با این چالش ها ، به مشاوران و سئو کارمندان دیگر برای غلبه بر آنها کمک کنم.

به طور خاص ، من می خواهم در مورد سه نکته قطع ارتباط بین SEO و مشتری صحبت کنم.

مشتری من ارزش سئو را درک نمی کند و اثبات ROI دشوار است.
مشتری من درک نمی کند که SEO چگونه کار می کند و من همیشه باید عملکرد خود را توجیه کنم.
من و مشتری من در مورد اینکه آیا ایجاد لینک جواب درست است اختلاف نظر داریم.
به خاطر داشته باشید ، اینها صرفاً تجربیات شخصی من هستند. این بدان معنا نیست که این پاسخها همه پایان هستند. در حقیقت ، من از شروع گفتگو در مورد این چالش ها با هر یک از شما لذت می برم ، بنابراین لطفاً مرا در SearchLove (پلاگین: کنفرانس سن دیگو به سرعت به فروش می رساند و مورد علاقه من است) یا MozCon برای گزاف گویی ایده های بیشتر!

1. مشتری من ارزش SEO را درک نمی کند و اثبات ROI دشوار است
ارزش SEO تأثیر آن در جستجوی ارگانیک است که بسیار با ارزش است. در حقیقت ، SEO در سال 2018 برجسته تر از گذشته است. برای نشان دادن این موضوع ، من برخی از چهره های نوشته رند در مورد وضعیت جستجوی ارگانیک در پایان سال 2017 وام گرفتم.

سال گذشته ، دوره ژانویه تا اکتبر 2017 دارای 13٪ حجم جستجو نسبت به ماه های مشابه 2016 است.
این 13٪ 54 میلیارد پرس و جو دیگر را نشان می دهد ، این مربوط به تعداد کل جستجوهایی است که گوگل در سال 2003 در سراسر جهان انجام داد.


جستجوی ارگانیک واجد شرایط ترین بازدید کننده (با سرعت بیشتر) را نسبت به سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر ، افراد بیشتری نسبت به گذشته در جستجوی چیزهایی هستند که منجر به رشد بیشتر ترافیک ارگانیک می شود. چگونه ترافیک ارگانیک را رشد می دهیم؟ با اطمینان از اینکه سایتهای ما توسط گوگل قابل کشف هستند و به وضوح به سؤالات کاربران با محتوای خوب پاسخ می دهند.



منبع: Land Engine Land

وقتی برای اولین بار در سئو کار خود را شروع کردم ، فکر می کردم تمام مشتری هایم را می پردازم. "بله ، بیل ، اگر من را استخدام کنید و ما این کار SEO را انجام می دهم ، رتبه ها و جلسات را افزایش می دهم ، و مبلغ x x اضافی نیز می گیرید!" از من سؤال کردم)

پس از چند سال در صنعت ، من درباره ارزش ارائه تخمین در ROI زیر سوال بردم. به طور خاص ، من با ارائه شماره ای که در بهترین حالت حدس تحصیل کرده بود ، می توانم در تعیین ift من کار درستی انجام دهم. این احساس استرس مرا به وجود می آورد و احساس می کنم با این شماره گره خورده ام. همچنین معلوم است که نگرانی در مورد چیزهایی که خارج از کنترل ما نیست به کنترل میزان استرس کمک می کند .

من در حال حاضر در جایی هستم که من هدف از ارائه ROI تخمین زده شده را درک کرده ام. وظیفه ما به عنوان مشاور ، ایجاد تغییر است . ما باید مردم را وادار به اقدام کنیم. اگر چیزی که برای ورود به سیستم لازم است پیش بینی یک صعود است ، کاملاً خوب است. در حقیقت ، انتظار می رود. در اینجا به نظر می رسد که چگونه مکالمه به نظر می رسد.



از نظر فرمول پیش بینی بالابرها در سئو ، مایك كینگ بهترین گفت :

مدل سازی پیش بینی در بهترین حالت سوال برانگیز است. این خیلی بهتر از این نمی شود: "

Traffic = جستجوی جلد x CTR
تعداد تبدیل ها = نرخ تبدیل x ترافیک
ارزش دلار = مبلغ ترافیک x # تبدیل x مبلغ ارزش تبدیل
TL؛ DR:
این را بیش از حد فرو نکنید - اگر چنین کنید ، در علفهای هرز گیر می شوید.
در صورت درخواست ، پیش بینی کنید تا از سیستم خارج شوید و سریع حرکت کنید.
برای افکار عمیق تر درباره این موضوع ، پست اخیر ویل کریچلوو در مورد مدل پیش بینی را بخوانید.
به یاد داشته باشید که درباره فصلی ، روندهای کلی و این واقعیت که مارک های معدودی در خلا وجود دارند ، فکر کنید. رقبای شما چه می کنند و این امر چه تاثیری روی شما خواهد گذاشت؟
2. مشتری من درک نمی کند که SEO چگونه کار می کند و من همیشه مجبور هستم عملکردهای خود را توجیه کنم
آیا مشتری شما در واقع نمی فهمد چگونه SEO کار می کند؟ یا ممکن است این باشد که شما نمی دانید که آنها از چه چیزی به شما احتیاج دارند؟ شاید شما فکر نکرده اید که در حال حاضر با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند؟

من آنجا بوده ام - دائماً نیاز به توجیه اینکه چرا در حال کار روی یک پروژه هستید یا چرا SEO باید به عنوان یک کانون توجه داشته باشد ، وجود دارد. حضور در این موقعیت آسان نیست. اما ، بیشتر از این که نفهمیدم آنچه بیشترین کمک را می کند این است که یک قدم به عقب برگردید و سؤالات اساسی بپرسید.

یک مکان عالی برای شروع این است که سؤال کنید:

مواردی که مشتری من در مورد آنها نگران است چیست؟
مشتری من توسط رئیس آنها درجه بندی شده است؟
آیا مشتری من به دلایلی تحت فشار قرار گرفته است؟
پاسخ به این سؤالات باید وضوح و شفافی در مورد وضعیت ( دلیل یا انگیزه سؤال مداوم) داشته باشد. برخی از دلایل ممکن است:

شاید بیشتر از SEO خود در مورد SEO اطلاعات داشته باشید اما آنها درباره شرکتشان اطلاعات بیشتری دارند. این بدان معناست که ممکن است تصویر بزرگتر بین سرمایه گذاری ها ، بازده ها ، فعالیت ها و تعامل بین همه آنها مشاهده شود.
سئو ممکن است 20٪ از آنچه مشتری شما باید در مورد آن فکر کند - تصور کنید یک بازاریابی بازاریابی که باید 5-10 کانال مختلف را به خود اختصاص دهد.
اگر برای یک پروژه از بودجه خارج نشده اید ، به این معنی نیست که درخواست شما بدون شایستگی بوده است. این فقط بدان معنی است که شخص دیگری موقعیت بهتری برای اهداف بزرگتر خود ترسیم کرده است.
هنگامی که برخی از پاسخ ها را دارید ، از خود بپرسید ، "چگونه می توانم کاری را که من انجام می دهم مطابق آنچه بر آنها متمرکز شده اند ، درست کنم؟"

این مکالمه ممکن است به صورت زیر باشد:



TL ؛ DR
این یک مشکل خوب برای داشتن است - این بدان معنی است که شما فرصتی برای ایجاد تغییر دارید.
همچنین به این معنی است که مشتری شما به کار شما علاقه مند است!
مهم است که چرا قبل از ورود به علفهای هرز را روشن کنید. دلیل این امر به ندرت خواهد بود که "یادگیری سئو" است.
3. من و مشتری من در مورد اینکه آیا ایجاد لینک جواب درست است اختلاف نظر داریم
موضوع اینکه آیا پیوندها (و با تمدید ، ایجاد لینک) مهم هستند ، شاید بیشترین بحث در مورد موضوع در سئو باشد. به بیان ساده تر ، نظرات مختلفی وجود دارد و یک پاسخ "برو به" نیز وجود ندارد. تنها در سال 2017 بسیاری از پست ها / گفتگوهای متناقض در مورد وضعیت پیوندها وجود داشته است.

همکار من تام کاپر سال گذشته این عرشه را در SearchLove سن دیگو ارائه داد که درمورد اینکه آیا Google دیگر به پیوندها نیاز دارد یا خیر ( ارسال نامه وبلاگ در اینجا ) به جزئیات می پردازد.
سال گذشته مالکوم اسلاید از Epiphany این عرشه را در سال گذشته در BrightonSEO ارائه داد که به جستجوی مارک تجاری می پردازد و برای موضوع پیوندها معنی دارد.
نام تجاری 3 ، مروری بر عوامل رتبه بندی برای سال 2018 منتشر کرد . بزرگترین عامل؟ پیوندها
/ r / جستجوهای BigSEO از ماه گذشته نشان می دهد که مردم هنوز سوالات زیادی دارند.
پاسخ سریع چالشی که به عنوان سئو در هنگام پیوند با آن روبرو هستیم ، مگر اینکه مقام مسئول شما را عقب نگه داشته باشد ، کاری دیگری انجام دهید.

این جواب کمی کوتاه است و اگر مشتری شما پیوسته پیوندهایی را برقرار می کند ، کمکی نمی کند. در این مورد ، من فکر می کنم چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم.

اگر یک تجارت کوچک هستید ، پیوند گرفتن یک چالش قانونی است و می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. مشکل این است که بدست آوردن پیوندها برای یک تجارت کوچک کار دشوار است. خوشبختانه ، ما برخی از متخصصان در زمینه خود داریم که ایده هایی را برای این امر ارائه می دهند. این ، این و این را بررسی کنید .
اگر شما یک برند مستقر هستید (دارای مجوز) ، پیوندها نباید اولویت باشند. غالباً پیوندها در اولویت قرار می گیرند زیرا دستیابی آسان تر ، قابل اندازه گیری (نوع) و راحت تر می باشند. به این دام نیفتید! به توصیه فوق بروید: کارهای تأثیرگذاری دیگری را که در ابتدا کنترل خود را دارید انجام دهید.
استدلال: پیوندها موفقیت را به معیاری متصل می کنند که ما هیچ کنترلی بر روی آن نداریم - این بهانه ای برای ما می شود که برای موفقیت پاسخگو نباشیم ، که بد است.
استدلال: پیوندها یک وضعیت بسیار پیچیده را به یک متغیر واحد کاهش می دهند - این بهانه ای برای ما قرار می دهد تا همه چیز را امتحان نکنیم و درک کنیم (که این نیز بد است).
خوب است که درباره موضوع پیوندها و چگونگی ارتباط آن با برند فکر کنید. مارک های بزرگ بیشتر از مارک های کوچک در مورد (و پیوند با آنها) صحبت می کنند. شاید تمرکز باید به جای "به دست آوردن پیوندها" ، "ایجاد مارک تجاری" باشد.
اگر مشتری شما به موضوع پیوندها ادامه دهد ، ممکن است راحت تر یک تصویر واقع بینانه برای آنها ترسیم کند. این مکالمه ممکن است به صورت زیر باشد:


TL ؛ DR
نظرات بسیاری در مورد وضعیت پیوندها در سال 2018 وجود دارد: از سر و صداهای همه حواس پرت نشوید.
اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، برخی راهکارهای عالی برای ایجاد لینک وجود دارد که زمان زیادی را نمی برد و احتمالاً ارزش آن را دارد.
اگر شما یک برند تجاری با اقتدار بیشتر هستید ، کارهای تأثیرگذاری دیگری را که در اختیار شما است ، انجام دهید.
اگر دائماً در مورد پیوندهای مشتری از شما سؤال می کنید ، تصویری واقع بینانه تر بکشید.
نتیجه
اگر تاکنون این کار را انجام داده اید ، من واقعاً علاقه مندم که چگونگی برخورد با این مسائل را در شرکت خود بشنوید . آیا در موضوعات ROI ، آموزش سئو ، ورود به سیستم یا ایجاد پیوند ، چالش های خاصی با شما روبرو هستید؟ چگونه می توانیم بیشتر به عنوان یک صنعت در مقابله با این مشکلات شروع کنیم؟

پریوش بازدید : 743 شنبه 27 مهر 1398 زمان : 15:53 نظرات (0)

در مارس 2017 تغییراتی در الگوریتم گوگل رخ داد که PBN ها را به عنوان یک استراتژی رتبه بندی بسیار تحت تأثیر قرار داد.

وقتی که من Diggity Link (در حال حاضر Club Club ) را اجرا می کردم ، قبل از افزودن آن به شبکه خود ، هر دامنه را آزمایش می کردیم.

اگر پیوند یک دامنه هنگام پیوند به یک دامنه آزمایشی باعث افزایش رتبه مثبت شود ، به شبکه اضافه شد. وگرنه در سطل آشغال رفت.

سپس ، به طور ناگهانی ، میزان موفقیت تست PBN به سطوح نگران کننده کاهش یافت.

بسته به نوع دامنه (منقضی شده در مقابل backorder / dropcatch در مقابل حراج) نرخ گذر حداقل 20 درصد بود در حالی که ، در همان زمان ، 50 درصد دامنه ها سمی بودند.
بله ، آنها در واقع به هر آنچه که مربوط شوند صدمه می زنند.

با این وجود کاملاً تکان دهنده اما یک مسئله جالب برای حل آن بود.

چه چیزی گوگل را تغییر داده است؟ و چگونه می توانیم این را به نفع خود برگردانیم؟

مدیر تحقیق و توسعه من ، راك راك (كه هم اکنون نیز در رنك كلوب است) و من نشستم و 11 آزمایش آزمایشی را با بیش از 300 PBN طراحی کردم.

این چیزی است که ما یافتیم.

شما در حال یادگیری فیلترهای دقیق و عواملی هستیم که فهمیدیم که سرعت عبور و قدرت PBN های ما را افزایش داده است.

فهرست [show]


چگونه تست می کنیم
از آزمایشگاه وابسته اسلاید کنید

وام گرفته شده از affiliatelab.im

روش آزمون ما بسیار مستقیم به جلو است.

همه اینها به محتویات تست ما انتخاب می شود که URL های هدف مورد نظر برای ارسال لینک های تست ما می باشد.

ما URL های هدف را با خصوصیات زیر می یابیم:

در سالها پیوندی نداشته اید
آنها در صفحه 2-4 برای برخی از کلید واژه های غیر رقابتی رتبه بندی می شوند
آنها به هیچ وجه پیوندی ندارند و یا هرگز متن لنگر هدف ارسال نشده اند
یک مثال خوب می تواند یک رتبه بندی URL برای "بلیط های garth بروکس nashville 2015" باشد.

هنگامی که موارد آزمایشی مانند این را انتخاب می کنید ، دو عامل مهم را که می تواند به راحتی محیط آزمایش شما را خدشه دار کند ، حذف می کنید:

بهینه سازی: اگر بیش از حد با متن لنگر اشتباه بهینه سازی کنید ، نتیجه PBN خوب یا بد نخواهد بود.
متغیرهای خارجی: اگر URL هدف از جاهای دیگر پیوند می یابد ، چگونه می دانید دامنه شما باعث تغییر در رتبه بندی شده است؟
تمام آنچه که باید آزمایش شود این است: آیا دامنه سمی است یا خیر؟

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد برنامه آزمایش ما را در اینجا بخوانید .

BONUS : PDF Backlink من را بارگیری کنید - دریافت از روز اول تا صفحه 1
در اینجا چند نمونه از نتایج قبولی آورده شده است (پیوند در تاریخ در جعبه سیاه قرار داده شده است):

مثبت

نتایج خنثی:

خنثی

نتایج سمی:

سمی

پایه
من قبلاً ذکر کردم که نرخ های عبور PBN ناگهان وحشتناک بودند.

چقدر وحشتناک؟

مبانی اولیه

بسته به نوع دامنه ، نرخ عبور متفاوت ، نرخ مسطح و سمی وجود خواهد داشت.

اما ضربه روی دیوار نوشته شده است.

شیوه فعلی ما در حال انجام کارها ناکارآمد بود. دامنه های حراج (که دارای بالاترین نرخ گذر بودند) حتی 50٪ شانس دارایی ندارند.

وقت آن بود که به آزمایشگاه ضربه بزنیم.

حالا که شماره های پایه (گروه کنترل ما) را داشتیم ، باید تئوری های مختلفی را آزمایش کنیم و ببینیم آیا می توانیم این اعداد را بزنیم.

11 آزمایش PBN تست و نتایج آنها
نظریه شماره 1: همه دامنه ها قبل از پیوند از آنها باید برای مدتی استفاده نشده بنشینند
در سال 2016 ، فهمیدم که دامنه های منقضی شده اگر خیلی زود متصل شوند ، می توانند سمی باشند . آیا این موضوع در حوزه های پشتیبان و حراج نیز صدق می کند؟

ساختار آزمون

20 دامنه backorder و 20 دامنه حراج را با اتصال فوری از آنها آزمایش کنید. سپس 35 روز صبر کنید و تکرار کنید.

به دنبال تفاوت در نرخ پاس بین دو زمان آزمون باشید.

نتیجه گیری: درست است

دوره برگزاری

آنچه ما در اینجا به دنبال آن هستیم شرایطی است که من به رنگ سبز در آن قرار داده ام که دامنه…

آزمایش اول انجام نمی شود (سمی)
آزمون دوم 35 روز بعد می گذرد (پاس)
این وضعیت شبیه به رفتاری مشابه من با دامنه های منقضی شده است که به نظر می رسد خیلی زود پیوندهایی ایجاد شده است.

برخی از نتیجه گیری برای گرفتن این داده ها:

دامنه های حراج بیشتر از حوزه های انتظار-قبل از پیوند در مقایسه با حوزه های پشتیبان سود می برد. این نشان می دهد که در حوزه های backorder بیشتر اتفاق می افتد. بعداً دوباره از این بازدید خواهیم کرد
انتظار فقط قبل از پیوند ، درمانی نبود. در هر دو گروه هنوز دامنه های سمی و خنثی فراوانی وجود داشت.
دامنه ها همچنان می توانند بدون انتظار منتقل شوند. به نظر نمی رسد که یک انتظار برای انتظار باشد ، اما روند نشان می دهد که به بهبود نرخ پاس کمک می کند.
ما تمام این مشکل PBN را با یک خراب کردن حل نکردیم ، اما راهنمایی هایی کسب کردیم.

با این وجود ، ما تصمیم گرفتیم تا قبل از پیوند دادن از حوزه های حراج ، روندهای خود را تغییر دهیم زیرا شانس موفقیت را افزایش می دهد.

زود برد

نظریه شماره 2: نمایه بک گراند دامنه با انقضا بازنشانی می شود
هنگامی که یک دامنه منقضی شده است ، به بخش پشتیبان گیری یا حراج می رود ، شاید Google نمایه بک لینک را مجدداً تنظیم کند و به این ترتیب آب پیوند را ایجاد کند.

ساختار آزمون

10 دامنه از هر نوع دامنه را آزمایش کنید.

در صورت عبور ، Google هیچ پستی را برای تنظیم مجدد همه بک لینک در نوع دامنه قرار نداده است.

توجه: نیاز دامنه های منقضی شده برای این آزمون این بود که آنها بیش از یک سال مورد استفاده قرار نگرفتند.

نتیجه گیری: غلط

برخی از دامنه ها گذشت (با نرخ مشابه با پایه).

تنظیم مجدد آب پیوند

راستش ، من فکر نمی کردم این نظریه اصلاً صحیح باشد ، اما شما باید هنگام تست تمام پایه ها را بپوشانید.

نظریه شماره 3: درآمدزایی از PBN ها از نرخ عبور آنها صدمه نمی زند
درست مانند تجارت بیش از حد سایت های پول ممکن است بر توانایی آنها در رتبه بندی تأثیر بگذارد ، تجارت بیش از حد PBN ها ممکن است بر توانایی آنها در عبور از آب پیوند مثبت تأثیر بگذارد.

من می دانم شما چه فکر می کنید ...

این یک کشش است اما ما PBN های خود را از آن استفاده کردیم:

نمونه

شاید ما باید درآمدزایی را حذف کنیم؟

ساختار آزمون

در واقع این تست کاملاً بی ربط است.

کسب درآمد ما کاملاً آرایشی است. هیچ کوکی وابسته واقعی روی کلیک منتقل نمی شود.

آنچه Googlebot می بیند احتمالاً فقط تصاویر است.

نتیجه گیری: NA

شاید این یک "چیز" باشد ، اما ما هیچ آزمایشی برای آزمایش آن نداشتیم.

نظریه شماره 4: PBN ها برای عبور از ارزش به عنوان پیوند ، به رتبه بندی و ترافیک نیاز دارند
مفهوم مفهوم منطقی و مفهومی زیادی ایجاد می کند.

اگر PBN دارای ترافیک ارگانیک باشد ، این بدان معنی است که در رتبه بندی قرار می گیرد ، به این معنی که گوگل آن را دوست دارد ، به این معنی که می تواند به عنوان یک لینک استفاده شود.

ساختار آزمون

همه 158 PBN را که در آزمایشهای خود گذرانده بودند جمع می کنیم.

ما آنها را به SEMRush ، Ahrefs و مشابه وب می اندازیم تا ببینند که آنها برای هر چیزی رتبه بندی می کنند و از این رو باعث افزایش ترافیک می شوند.

هر سایت با بیش از 100 بازدید کننده در هر ماه به عنوان "داشتن ترافیک" برچسب گذاری می شود. کمتر از 100 بازدید کننده در هر ماه با عنوان "بدون ترافیک" مشخص می شوند.

نتیجه گیری: غلط

پوند با ترافیک

علیرغم نظر عمومی ، یک PBN به منظور اینکه یک دارایی پیوند مثبت باشد ، نیاز به ترافیک ندارد.

تعجب نکردم

از یک طرف ، من سال گذشته به معنای واقعی کلمه کتاب را در مورد مزایای دریافت لینک از رتبه بندی PBN نوشتم.

اما من هرگز احساس نمی کردم که این یک "باید" باشد. در عوض این یک "خوب برای داشتن" است.

و این مطالعه Ahrefs نشان می دهد که "91٪ از اینترنت هیچ ترافیکی ندارد" پشتیبانی کیفی تری از این نتایج ارائه می دهد.

BONUS : PDF Backlink من را بارگیری کنید - دریافت از روز اول تا صفحه 1
منظورم این است که ، در مورد آن فکر کنید ...

آیا تنها 9٪ اینترنت واجد شرایط به عنوان منبع لینک هستند؟

نظریه شماره 6: محتوا را بین سایت قدیمی و PBN جدید سازگار نگه دارید
جیسون دوک ، عضو گروه آزمایش من ، با ما طوفان مغزی کرده بود.

جیسون خاطرنشان كرد كه وی شخصاً موفقیت خود را در حفظ سازگاری محتوا از یك سایت به سایت دیگر با اعمال اعمال نصب های Wayback تجربه كرده است .

در Diggity Link ، از آنجا که ما در حال بازسازی کامل WordPress هستیم ، این گزینه برای ما نبود.

بنابراین در عوض ما ...

ساختار آزمون

از هر گروه 20 PBN بگیرید.

ما دامنه ها را از archive.org جستجو می کنیم تا محتوای صفحه اصلی را از دامنه قدیمی بیرون بکشیم که می تواند اولین پست در نسخه جدید PBN WordPress باشد.

ما این فرآیند را "Duking" PBN نامگذاری کردیم.

سپس ما این دامنه ها را آزمایش می کنیم تا ببینیم که آیا آنها از پایه بهبود یافته اند یا خیر.

نتیجه گیری: درست است

در اینجا مقایسه ای از نرخ پاس در هر گروه بین اعداد پایه و نتایج دوکینگ…

دوک

دامنه ها و حراج های منقضی شده از مزایای دوکینگ بهره مند شدند.

منافع دامنه های پشت پرده ناچیز بود. ما چرا بعداً کشف خواهیم کرد

اما به طور کلی ، نگه داشتن محتوای مداوم روشی ساده و ارزان برای افزایش چشمگیر نرخ گذر در حوزه های منقضی شده و حراج به نظر می رسد.
به گفته این ، پیامدهای قانونی در کپی کردن مطالب افراد ، حتی در سایت منقضی شده که اکنون شما مالک آن هستید ، وجود دارد.

با یک وکیل مشورت کنید ، هومی

نظریه شماره 7: تلفن های تأیید شده در حساب های Google (PVA) ممکن است نرخ گذر را برای PBN ها افزایش دهند.
بیشتر وب سایتهای "واقعی" به GSC ، Analytics ، Google+ یا نوعی دیگر از ویژگی های Google متصل هستند. شاید این یک عامل اعتماد در هنگام پیوند باشد.

ساختار آزمون

60 حساب PVA Google خریداری کنید و آنها را به 60 PBN (20 عدد از هر دسته) وصل کنید.

بهبود (یا عدم) از نتیجه اولیه را مشاهده کنید.

نتیجه گیری: غلط

پیوا

افزودن حسابهای PVA ​​اختلاف ناچیز را در نتیجه ایجاد می کند.

حتی می توانید استدلال کنید که نتایج کمی بدتر شده است ، اما من می خواهم این مسئله را مورد بررسی قرار دهم که فقط با داشتن 60 PBN در گروه آزمایش وجود دارد.

نظریه شماره 8: دامنه های Backorder / Dropcatch در ثبت نام های سمی ، محله بد گرفتار هستند
سئو نابغه مورد علاقه من ، یاشار غفارلو ، این گروه را در گروه آزمایش ما قرار داد.

این تئوری این است که اکثر افراد "عادی" هرگز دامنه هایی را برای رها سازندگان مانند Xz ، Phenenix ، Dropcatch و غیره خریداری نمی کنند.

شاید گوگل فقط فیلتر ساده ای ایجاد کرده است ، به طور بالقوه جریمه برخی از یا همه پیوندهای ایجاد شده از ثبت کنندگان خاص.

ساختار آزمون

30 PBN dropcatch'd را از خدمات مختلف Backorder خریداری کنید.

گروه A (10 PBN) - ثبت کنندگان را به گاددی منتقل کرده و پس از 3 روز به آنها پیوند می دهید.
گروه B (10 PBN) - مشابه موارد فوق ، اما پس از 15 روز با هم مرتبط است
گروه C (10 PBN) - مشابه موارد فوق ، اما پس از 30 روز با هم مرتبط است
نتیجه گیری: درست است

پشتیبان - ثبت کننده های سمی

لعنتی داغ

این نتایج بسیار قانع کننده است.

با انتقال این دامنه ها به یک رجیستر دیگر ، شما می توانید دامنه ای به طور عادی سمی بگیرید و احتمال عبور آن را به میزان چشمگیری افزایش دهید.
به طرز عجیبی ، بهترین نتیجه زمانی است که خیلی زود پس از انتقال رجیستر از PBN backorder پیوند می زنید ، اما باز هم ، این احتمالاً واریانس آزمایشی از نوع آسیاب است.

به هر حال ، در اینجا یک برد دیگر برای افزودن به لیست وجود دارد.

BONUS : PDF Backlink من را بارگیری کنید - دریافت از روز اول تا صفحه 1
نظریه شماره 9: تعداد دفعات دامنه قطره و تغییر مالکیت بر توانایی آن در عبور از یک لینک مثبت تأثیر می گذارد
بیایید بگوییم که ما یک دامنه اعلان فوق العاده داریم که برای اولین بار در سال 2008 ثبت شد ، اما حدود 20 نفر از صاحبان ، هاست ها و ثبت کنندگان منتقل شده اند.

آیا این عملکرد بدتر از یک دامنه از سال 2015 است که قبل از رسیدن به شما یک مالک واحد داشته است؟

ساختار آزمون

به 158 PBN که تاکنون در آزمایش های ما "گذشته بودند" نگاه کنید.

نمودار تاریخچه # مالکین ، تغییرات میزبان ، تغییر نام سرور نام و غیره را در مقابل # تعداد بسیاری از دامنه ها نمودار کنید.

از اینجا می توانیم ببینیم که آیا روند وجود دارد یا خیر.

نتیجه گیری: درست است

تغییر تاریخچه

در نگاه اول ، فوراً می بینید که احتمال دارد PBN در صورت امتحان بیش از حد امتحان کند اگر PBN صاحبان / هاست / سرورها / نام های دیگر و غیره را کمتر بار تغییر داده باشد.

اما آنچه واقعاً این داده ها را قانع کننده تر می کند این است که به طور معمول نمی توانید متوجه شوید که بسیاری از دامنه ها با تنها چند مالک تغییر می کنند. بیشتر دامنه هایی که با آنها مواجه می شوید حداقل 10 تغییر خواهد داشت.

دامنه هایی که سابقه تغییر مالکیت کمتر دارند شانس بیشتری برای تصویب دارند.
برنده دیگری برای لیست اضافه کنید.

نظریه شماره 10: می توانید گوگل را فریب دهید تا فکر کنید هیچ تغییری در مالکیت از طریق Nameservers ایجاد نشده است
جیسون دوک ایده روشن دیگری به ما داد.

اگر بخواهیم گوگل را فریب دهیم که فکر کنیم سرورهای نام از آخرین مالکیت تغییر نکرده اند ، بنابراین مالک تغییر نمی کند.

ساختار آزمون

تنظیمات معمولی nameserver به شما امکان می دهد 4 مدخل مختلف را برای سرورهای نام قرار دهید.

Nameserver 1
Nameserver 2
Nameserver 3
Nameserver 4
اگر بخواهیم آنها را در جایی تنظیم کنیم که دو سرور قدیمی دو در بالای لیست باشند ، در حالی که دو سرور اصلی برای میزبانان ما دو در پایین بودند.

Nameserver 1: ns1.oldserver.com
Nameserver 2: ns2.oldserver.com
Nameserver 3: ns1.ourserver.com
Nameserver 4: ns2.ourserver.com
دامنه ها به درستی ارائه می شوند زیرا دو موفقیت اول شکست می خورند و سیستم به صورت پیش فرض به دو قسمت پایین می رسد.

و امیدوارم ، اگر گوگل به اندازه کافی ساده و بی تکلف است و / یا در واقع به سرورهای نام به عنوان نشانه تغییر مالکیت نگاه می کنند ، این ممکن است برای فریب فیلتر کافی باشد.

ما این کار را در 20 حوزه پشتیبان تست کرده ایم و می بینیم که آیا به نرخ عبور کمک کرده است.

نتیجه گیری: NA

نتایج به اندازه کافی قوی نبودند که نتیجه گیری سخت شود. این گفت ، اگر به روند نگاه کنید ، به نظر می رسد به حاشیه ای کمک می کند ...
نام سرور

در حالی که نتایج در اینجا برای PBN های کاملاً قانع کننده نبوده است ، من از این ترفند برای سایت های پولی استفاده کرده ام ، از حوزه های منقضی شده یا پیر شده با نتایج خوب.

نظریه شماره 11: قایق کامل: چه اتفاقی می افتد وقتی همه تئوری های برنده را باهم ترکیب می کنیم؟
به نظر می رسد که هنگام اجرای هر یک از این تئوری های برنده ، حاشیه هستیم اما کاملاً رفع نشده است:

قبل از پیوند در انتظار
محتوای سازگار
استفاده از دامنه هایی با میزان مالکیت کمی تغییر می کند
دامنه های پشتی در حال حرکت از طریق ثبت کننده های سمی است
اما اگر همه این نظریه های برنده را با هم ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد.

این امر چه تاثیری در نرخ گذر دامنه منقضی شده ، پشتیبان و حراج دارد؟

ساختار آزمون

از هر گروه 20 دامنه بگیرید ، تمام تکنیک های برنده را اعمال کرده و در برابر پایه مقایسه کنید.

نتیجه گیری: عبور

کل قایق

افکار نهایی
من قبلاً گفته ام: "من مدیریت PBN را بر بدترین دشمنم آرزو نمی کنم."

به این دلیل.

مدیریت PBN فقط شامل منابع ، ایجاد ، حفظ و تجدید هزاران دامنه نیست.

این همچنین شامل آزمایش برای قادر به ماندن جلوتر از منحنی است.

در نهایت دریافتیم که شما بهترین نتیجه را از:

چسبیدن به دامنه حراج
قبل از پیوند منتظر منتظر هستید
حداقل بازگرداندن برخی از محتوا از دامنه قدیمی تا بازسازی جدید شما
ترجیح دامنه ها با مقدار کمی تغییر مالکیت
اما حتی با این دستورالعمل ها ، آماده باشید تا دامنه هایی داشته باشید که نتیجه ای به دست نمی آورند ، یا حتی برخی از آنها نتیجه منفی به همراه می آورند.

اگرچه من به هیچ وجه وابسته به Rank Club نیستم ، اما من هنوز هم به شدت توصیه می کنم با فروشنده ای که تست های خود را برای شما انجام می دهد ، شرکت کنم.

من نمی توانم لوبیا را روی آنچه که الان می ریزم بریزم ، اما راب (مدیر تحقیق و توسعه) نشان داده است که آنها چه چیزی را آزمایش می کنند و بسیار پیشرفته است.

شاید برای بار دیگر ...

اشتراک گذاری
توییت
اشتراک گذاری
آیا می خواهید رتبه آسان تر ، بالاتر و سریع تری داشته باشید؟
ثبت نام کنید و به 30،000+ مشترکین دیگر بپیوندید و نتایج تست SEO را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید.

Your Name...
Your Email...
ثبت نام

"با مصاحبه و ارتباط با متخصصان برتر SEO در جهان ؛ می توانم بگویم مت بهترین بهترین سئو وابسته است اگر SEO # 1 در بازی نباشد." - دینو گومز

همانطور که دیده می شود...




94 نظر
متیو تولت
متیو تولت در 23 ژوئیه 2018 در 3:37 صبح
با نگاهی به 9 ، آیا به تعداد دارندگان دامنه هایی که ناموفق بودند نگاه کردید؟

فقط به این دلیل که روشی برای کسانی که می گذرد وجود دارد ، مگر اینکه بتوانید نشان دهید که برای کسانی که شکست خورده اند ، حفظ نمی شود ، عاملی نیست.

واقعا چیزهای جالب هر چند مت ، کار برتر!

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 در 4:03 صبح
بله ... کاملاً فراموش کرده ام که داده ها را در نوشتن قرار دهید. به آن می رسیم

پاسخ
پل دانیل استون
پل دانیل استون در 23 ژوئیه 2018 در 3:39 صبح
مطالعه موردی عالی مثل همیشه ، در حال حاضر اجرای بسیاری از این تکنیک ها اما همه آنها روند من را به روز نمی کنند

پاسخ
کاپیل اوچانی
کاپیل اوچانی در 23 ژوئیه 2018 در 3:49 صبح
با خواندن این پست فقط می توانم تصور کنم که چقدر تلاش و زمان به آزمایش و مدیریت PBN می رود. به شما دوستان عزیز بخاطر انجام چنین تحقیق عمیق و به اشتراک گذاری این داده ها با همه ما. واقعاً اطلاعات بسیار خوبی در آنجا وجود دارد! خیلی ممنون.

پاسخ
ایگور Buyseech
ایگور Buyseech در 23 ژوئیه 2018 ساعت 4:11 صبح
هی مت ،

thx برای به اشتراک گذاشتن یافته های شما قبل از همه.

من تعجب می کنم که کل "پیوندهای بدون ترافیک بی فایده هستند" فیاسکو ، شماره شماره 2 ، اگر تا به حال تفاوت بین پیوندهای مشابه (RDS ، DR و غیره) را با یا بدون ترافیک آزمایش کرده اید یا اگر قابل اندازه گیری (قابل توجهی است) ) تغییر می کند

و یک زیر نویس می تواند باشد (با توجه به کل ترافیک در pbns) آیا این بدان معنی است که باید ترافیکی که از pbn به سایت واقعی از طریق لنگر-لینک وارد می شود یا فقط اینکه pbn در وهله اول ترافیک می گیرد؟

ممنون.

ایگور ب.

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:16 بعد از ظهر
من می خواهم ، اما آزمایش آن غیرممکن است. اگر بتوانید 60 جفت وب سایت یکسان را به من نشان دهید که می توانم بخرم ، اجرا می کنم. 🙂

در مورد فرضیه ، هیچ اهمیتی ندارد.

پاسخ
ریک لماس
ریک لماس در 23 ژوئیه 2018 ساعت 4:49 صبح
بچه ها کار عالی واقعاً خوب است که برخی شواهد تجربی را ببینید نه فقط تئوری یا حدس و گمان. به آزمایش ادامه دهید

پاسخ
شوتا
Shweta در 23 ژوئیه 2018 در 5:08 صبح
سلام مت ،

کار خوب و متشکرم که با ما در میان گذاشتید احساس می کنم که بیشتر این عوامل را در یک نقطه زمانی مختلف مورد بحث قرار داده اید (نظرات شما را نیز دنبال می کنم: P).

با این حال ، یک فاکتور ثبت نام حق بیمه اضافی جدید است. هرگز فکر نکنید که چنین نسبت موفقیتی را نشان خواهد داد.

همانطور که شما پیوندهای Diggity را فروخته اید ، 1) برای وب سایت های پول خود چه استفاده می کنید؟ 2) آیا مجموعه جدیدی از PBN ها را برای وب سایت های خود آماده خواهید کرد؟ 3) چه کسی مجموعه جدیدی از عوامل را در RankClub تصمیم خواهد گرفت؟

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:14 بعد از ظهر
1) من بزرگترین مشتری رتبه باشگاه هستم.
2) نه. من به منابع برون سپاری ادامه خواهم داد.
3) راب راک. او مدیر تحقیق و توسعه در Diggity Link بود.

پاسخ
آيا
آیا در 23 ژوئیه 2018 ساعت 5:14 صبح
جالب است بدانید که بسیاری از دامنه هایی که عبور نکرده اند دارای ترافیک هستند.

پاسخ
یووال آهارون
یووال آهارون در 23 ژوئیه 2018 در 5:46 صبح
اینها چندین مورد مورد جالب است.
کار Briliant!

پاسخ
براندون
براندون در 23 ژوئیه 2018 در 6:08 صبح
چه چیزی ثبت کننده را "سمی" می کند؟ چگونه آن را طبقه بندی می کنید؟ از آنجا که یک سرویس کشویی (یعنی Namejet) از تعداد زیادی ثبت کننده مختلف برای سرویس در آنجا استفاده می کند.

جوانه اطلاعات جالب است. با تشکر.

پاسخ
مت Diggity
مت دیگیتی در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:13 بعد از ظهر
به رجیسترهایی نگاه کنید که فقط برای backlines استفاده می شود. این یک زمین بازی سئو است و نکته دیگری نیز در این زمینه دارد.

پاسخ
یاشار غفارلو
یاشار غفارلو در 25 ژوئیه 2018 ساعت 12:27 بعد از ظهر
من به جواب متس گسترش خواهم داد.

مت در پول است ، اما برای یک پاسخ دقیق تر: ثبت کننده سمی آن چیزی است که من به عنوان یک شرکت پوسته طبقه بندی می کنم که تنها هدف این است که دامنه حذف در انتظار را بگیرید. بیشتر دامنه هایی که دارای پشتیبان هستند (این متفاوت از پشتیبان گیری در سکوهای مناقصه معمولی است که خانه حراجی با ثبت و نام حراجی ها قبل از افتادن آنها رابطه دارد) از طریق تعلیق حذف انجام می شود:

1) دامنه داران: افرادی که از دامنه های با ارزش / جذاب استفاده می کنند که افت می کنند. اینها معمولاً پارک شده است (صفحات فرود با تبلیغات / برای فروش) یا سایتهای خالی.
2) سئو: بازسازی های با کیفیت پایین (تعداد زیادی از بازسازی های خارجی در انتظار حذف اطلاعات من هستند) و PBN

شما می توانید در اینجا ثبت نام کنندگان را ببینید و ببینید که هرکدام از آنها دامنه چندی دارند. شما می توانید آن را یک قدم جلوتر بردارید و جستجو کنید: "whois" "نام ثبت" را پیدا کنید و دامنه های خاصی را در سایت از سایت های scraper scrover پیدا کنید و کیفیت (پایین) کیفیت آنها را ببینید.

این رجیسترها در هر خانه تعداد کمی دامنه با کیفیت پایین دارند و برای گوگل آسان است دامنه شما را بر اساس همسایگی خود بی ارزش کنند.

پاسخ
یاشار غفارلو
یاشار غفارلو در 25 ژوئیه 2018 ساعت 12:28 بعد از ظهر
این پیوند ، بد من است: https://features.icann.org/compliance/registrars-list

پاسخ
کوینتون هام
کوینتون هامپ در 23 ژوئیه 2018 در 6:08 صبح
آیا بین توانایی یک سایت در قبولی در آزمون نام دامنه com و توانایی قبولی در رتبه بندی های مثبت همبستگی وجود دارد؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:12 بعد از ظهر
فقط در این صورت اگر آزمون نام دامنه com را قبول نکند ، قطعاً نمی توان رتبه های مثبتی را تصویب کرد.

پاسخ
دان
don در 23 ژوئیه 2018 در 6:37 صبح
مت ،

در مورد تأثیر منفی PBN در رتبه بندی کنجکاو هستید. اگر مقاله pbn شما برای گفتن 3 یا 4 سایت و مقاله مرتبط با مقامات و سپس سایت پول هدفمند شما پیوند دارد ، فکر می کنم این روند نزولی احتمالی را نفی کند.

آیا هیچ یک از آزمایشات شما علاوه بر صفحه هدفمند شما ، پیوند دادن به چندین سایت / مقاله در یک پست را شامل می شود؟

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:11 بعد از ظهر
اکثر این آزمایشات شامل پیوندهای مقاله به سایتهای مرجع به عنوان روش استاندارد PBN است.

پاسخ
جرمی هریسون
جرمی هریسون در 23 ژوئیه 2018 در 6:38 صبح
بمب دانش دیگری! متشکرم برای سهم

یک پیشنهاد ، برای تئوری شماره 9 یک نمودار اضافی که٪ PBN را در محور y گذراند ، می تواند مفید باشد.

کار عالی را ادامه دهید!

پاسخ
سلمان
سلمان در 23 ژوئیه 2018 در 6:55 صبح
مقاله عالی و واقعاً اطمینان دارد که پبن هنوز هم کار می کند. واقعاً از مقاله شما لذت بردم دو ، آیا شما یک مشاور یا هر کاری با Rank Club هستید؟

با احترام

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:11 بعد از ظهر
من یک زمان کار مشاوره کمی برای آنها انجام می دهم.

پاسخ
کسپر
کسپر در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:01 صبح
تست عالی مت ، پست واقعا جالب.

در اینجا چند ایده برای آزمایش بیشتر آورده شده است (اگر قبلاً آنها را انجام نداده اید):

- نرخ عبور بالاتر هنگام پیوند دادن به دامنه های محلی (.com به .com یا .se به .se)؟

- سرعت عبور بالاتر هنگام پیوند با دامنه هایی که در ابزارهای خود Googles امتیاز بالایی دارند (صفحه سرعت بینش: موبایل در مقابل دسک تاپ و فانوس دریایی)

- تغییرات نرخ عبور در سوله ها: آیا سوله های فنی / خانه / باغ می توانند دامنه های ساده تری نسبت به سوله های قدمت / فارکس / باینری باشند

منتظر CM18 هستم

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:01 بعد از ظهر
ایده های خوب.

پاسخ
مارک Cherkowski
مارک چرکوفسکی در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:15 صبح
غیر از GoDaddy ، شما چه کسی را به عنوان ثبت نام کنندگان حق بیمه طبقه بندی می کنید؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7 بعد از ظهر
این مقاله را بررسی کنید

پاسخ
وینسنت
وینسنت در 23 ژوئیه 2018 در 7:26 صبح
به نظر می رسد نظریه 5 از دست رفته است؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:01 بعد از ظهر
اوغغ مردود شدن. نمی توانید باور کنید که اولین کسی بودید که متوجه آن شدید.

پاسخ
مت
مت در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:43 صبح
احتمالاً جالب ترین اطلاعاتی که در مورد PBN پیدا کردم! حیرت آور. من عاشق خواندن مطالب سی دی هستم ، آن را ادامه دهید. با تشکر!

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:02 بعد از ظهر
متشکرم مت 🙂

پاسخ
مارک کریشر
مارک کریشر در 23 ژوئیه 2018 در 8:05 صبح
چیزهای خوب مت مثل همیشه. شماره 8 از همه تعجب آور بود. من در واقع قصد دارم 10 دامنه خود را به NameCheap یا چیز دیگری منتقل کنم تا ببینم بعد از گذشت یک هفته آنها به عنوان یک تست و لینک بهتر می شوند یا نه.

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:03 بعد از ظهر
سرد. به ما بگویید کار چگونه پیش می رود.

پاسخ
اکتاویو
اکتاویو در 23 ژوئیه 2018 در 8:37 صبح
چیزهای عالی مثل همیشه ..

در انتهای شماره 4 ، اشتباه در درصد اینترنت است که مطابق مطالعه Ahref دارای ترافیک است ... باید 9٪ باشد فقط در ترافیک

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:03 بعد از ظهر
متشکرم تصحیح شده.

پاسخ
Md Billal Hossain Sarker
Md Billal Hossain Sarker در 23 ژوئیه 2018 در 8:54 صبح
مطالعه موردی عالی در مورد PBN. شماره 9 درست است چون من عاشق PBN هستم ، می دانم که این روش واقعا خوب است و کارایی دارد.

من یک پرس و جو- بهترین انتخاب شما برای انتخاب / خرید دامنه برای PBN چیست؟ و معیارهای میانگین شما از یک دامنه PBN چیست؟

متشکرم از مقاله خوب شما

.
NB: من از طریق فرم تماس با وب سایت شما برای برخی از نمایش داده شدگان در CMSEO2018 نامه ارسال کرده ام اما هنوز پاسخی نگرفته ام. خواهش می کنم با استفاده از این ایمیل من بررسی کنید؟ به هر حال ممنون

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:05 بعد از ظهر
نامزدهای PBN را بر اساس پیوندهای واقعی خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها واقعی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برای ایمیل سوالات CMSEO: konferansa@diggitymarketing.com

پاسخ
ناشناس
ناشناس در 23 ژوئیه 2018 در ساعت 9:50 صبح
عالی ، شما چیزی در مورد این استراتژی گفته اید

پاسخ
توماس
توماس در 23 ژوئیه 2018 ساعت 12:58 بعد از ظهر
فقط من یا شماره 5 ندارم؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:05 بعد از ظهر
من می توانم SEO را انجام دهم ، اما نمی توانم حساب کنم. 🙁

پاسخ
پل
پل در 23 ژوئیه 2018 در 1:06 بعد از ظهر
پست عالی کارهایی را که در این کار گذاشته اید دوست داشته باشید. مربوط به آزمایش PVA ، من همیشه سعی می کنم برای اضافه کردن اصالت ، حساب های رسانه های اجتماعی را به هر سایت اضافه کنم.

آیا فکر می کنید که چگونه ممکن است این اعتبار را تحت تأثیر قرار دهد؟

همچنین ، NAP و GMB با سایت در ارتباط هستند؟

می توانم ادامه دهم .. HTPS ، لوگو ، نام تجاری ، نقل قول ها در فهرست های محلی ، تصاویر منحصر به فرد و غیره

دوست دارم بدانم که آیا می توانید برای اینها نیز آزمایش کنید.

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:06 بعد از ظهر
مدتها بود که پروفایل های اجتماعی را اضافه می کردیم. نیازی به آزمایش دوباره آن نیست.

پاسخ
آندری
آندری در 23 ژوئیه 2018 در 1:42 بعد از ظهر
مت ، مطالب عالی) با تشکر از شما برای کار بسیار مهم SEO! به نظر شما در عوض استفاده از بک لینک های کلاسیک از صفحات داخلی PBNs ، 301 تغییر مسیر از حوزه های PBNs چیست؟

شاید شما بینش هایی برای آن داشته باشید؟ وقتی دلیل بیشتری برای استفاده از 301 تغییر مسیر به جای بک لینک داریم؟ آیا همین تکنیک ایجاد PBN برای این مورد است یا خیر؟

با سلام از SUSO! :)))

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:07 بعد از ظهر
شما محدود به مقدار 301 می باشید که می توانید به یک سایت ارسال کنید. شما به طور معمول به تعداد بک لینک محدود نمی شوید.

301 ممکن است به پست های مهمان T1 شما؟ 🙂

پاسخ
آندری آفاناسیف
آندره آفاناسیف در 23 ژوئیه 2018 ساعت 11:10 بعد از ظهر
ایده گوگ ، با تشکر فراوان)

پاسخ
پت
پت در 23 ژوئیه 2018 ساعت 2 بعد از ظهر
این یک آزمایش آتش است که به من در بهبود ایمنی شبکه کمک می کند

با این حال من یک سوال دارم. من به چندین pbns ، حراج و منقضی شده منتقل شده ام که قبلاً به سایت دیگری هدایت می شوند. وقتی تاریخچه را در دستگاه برگشت باز می كنم ، متوجه می شوم كه به سایت دیگری هدایت شده است.

نظر شما در مورد توانایی چنین دامنه ای که از آب پیوند عبور می کند چیست؟ آیا آنها را آزمایش کرده اید یا نظر شما در مورد آنها چیست؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:08 بعد از ظهر
اگر سایتی دارای "سابقه جستجوگرها" باشد ، من شک می کنم. اما آنها را امتحان کنید و ابتدا تست کنید.

پاسخ
صریح
فرانک در 23 ژوئیه 2018 در 4:42 بعد از ظهر
پست عالی می توانم تصور کنم که این آزمایش چه مقدار کار و زمان داشته است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری. من یک سؤال دارم ، مت. آیا ممکن است برخی از حوزه هایی که آزمایش های اولیه را پشت سر گذاشته اند ، با گذشت زمان خنثی یا حتی سمی شوند؟ آیا این کار را به طور مرتب در PBN تأسیس شده خود بررسی می کنید؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:08 بعد از ظهر
بله ، این چیزی است که من نیز نظارت می کنم.

پاسخ
دیو
دیو در 23 ژوئیه 2018 در 4:49 بعد از ظهر
من می دانم که بسیار خاص است ، اما آیا شما اتفاق افتادید که بدانید دامنه های ثبت شده در Namecheap دارای معیارهای قابل شناسایی هستند ، خوب یا بد از نظر ثبت کننده؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:09 بعد از ظهر
هیچ چیز خاصی نیست.

پاسخ
آدم
آدم در 23 ژوئیه 2018 ساعت 6:19 بعد از ظهر
سلام مت
فقط می خواهید نظرات خود را در مورد استفاده از چندین سایت میکرو طاقچه PBN's بدست آورید.

برای من ، ساختن PBN که فقط کمی آب پیوند دارد به اندازه ساخت یک سایت جدید میکرو طاقچه که باعث ترافیک و ارسال ترافیک به سایت پول می شود ، نیست.

آیا این چیزی است که شما می توانید تست کنید؟

بدون ترافیک pbn v یک سایت جدید خرد کوچک با ترافیک است. آیا پیوندی را به سایت پول ارسال می کنید و نتایج را مقایسه می کنید ، آیا واقعا ترافیک در رتبه بندی سایت پول تفاوت دارد؟

می دانم که شما در مورد این شماره کمی در شماره 4 لمس کرده اید اما آیا داشتن کاربران واقعی از سایت DA پایین تر و تعامل در سایت پول هیچ تاثیری در رتبه بندی سایت سایت پول در مقایسه با یک لینک DA بالاتر و بدون تعامل دارد.

فقط فکر کردن برای داشتن کاربران واقعی با استفاده از پیوند یک سایت پول ، سپس استفاده از آن سایت با نمای سنگفرش ، زمان در سایت ، نرخ گزاف گویی و غیره می تواند پیوندی به وزن اضافه کند

فقط یک اندیشه

آدم را تشویق می کند

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 23 ژوئیه 2018 ساعت 7:09 بعد از ظهر
شما چند سایت میکرو طاقچه دارید که می توانید راه من را برای این آزمایش بگذرانید؟ 🙂

پاسخ
اندرو بل
اندرو بل در 23 ژوئیه 2018 در 6:26 بعد از ظهر
اطلاعات عالی در اینجا با تشکر از این پست مت. یک کار من می توانم متوقف کنم ، اضافه کردن تجزیه و تحلیل pva به pbns. مالکیت قطره و تغییر نیز می تواند یک نکته مثبت کاذب باشد زیرا من فهمیدم که بسیاری از حوزه ها در واقع به عنوان pbns مورد استفاده قرار می گیرند اما برگشتی هرگز خزنده نمی شود و شما نمی دانید. بنابراین فقط با اثر بسیاری از صاحبان می توانید شانس استفاده از این دامنه به عنوان pbn را ببینید و به عنوان سمی ذکر شده باشید. احساس می کنم بیشتر از همبستگی غیرمستقیم است.

پاسخ
دانیل
دانیل در 23 ژوئیه 2018 در 8:00 شب
مت چه فکر می کنید در مورد راه حل های شبکه؟ این یک ثبت نامرادی برای PBN ها است؟

به هر حال ، پست شگفت انگیز !!!

از اینکه آزمایش های خود را با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 23 ژوئیه 2018 ساعت 10:42 بعد از ظهر
این یک کنگلومراست. خیلی زیاد همه چیز را در بر می گیرد. خوبه.

پاسخ
مت
مت در تاریخ 24 ژوئیه 2018 در ساعت 12:54 صبح
وای با تشکر از این نکات ، من باید آن را با دامنه های منقضی شده ام تست کنم

پاسخ
مطابق
در تاریخ 24 ژوئیه 2018 در 1:07 صبح
با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن این

من فکر می کنم 10-30٪ میزان سمی بعد از این همه تغییرات بسیار زیاد است. آیا بایگانی را به صورت سه گانه بررسی کرده اید و آیا پیوندهای هرزنامه ای به آن دارید؟ به نظر می رسد دامنه های افتاده عجیب و غریب و خالص اثر منفی دارند و محتوای قدیمی در آن وجود دارد.

این همچنین برخی از افکار منفی SEO را افزایش می دهد ... دوباره.

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 25 ژوئیه 2018 در ساعت 12:26 صبح
مطمئناً همه چیز سخت تر می شود.

پاسخ
آریل
آریل در تاریخ 24 ژوئیه 2018 ساعت 12:43 بعد از ظهر
سلام مت!

باید بگویم که واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته ام. من تست های زیادی را در 1 پست برای اولین بار مشاهده نکرده ام ... من هرگز آزمایش هایی مثل این ندیده ام.

- در مورد PBN ها از تست چه می گویم - وقتی در مورد سایت صحبت می کنیم ، تمام وب سایتها از قبل یکسان هستند :؟
- همه آنها وبلاگ های وردپرس بودند ، درست است؟
- شما به وب سایت های شخص دیگری پیوند می دادید ، درست است؟
- چند دامنه به عنوان پایه استفاده شد؟

قبلاً این تست را به اشتراک گذاشته است. آفرین!

روان نکته عالی در مورد این 9٪ وب سایتهای دارای ترافیک

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 25 ژوئیه 2018 در ساعت 12:31 صبح
با تشکر.

1) با عرض پوزش ، متوجه نیستید.
2) بله
3) بله
4) 198 یا 189 ... یکی از این دو. 🙂

پاسخ
بریدگی کوچک
نیک در تاریخ 25 ژوئیه 2018 ساعت 10:38 بعد از ظهر
با تشکر از مطالعه و نکات عالی!

فقط در مورد روند کار خود برای انتخاب URL آزمایش سوال می کنید ، آیا به دنبال صفحه ای هستید که دارای کلمه کلیدی هدف در عنوان صفحه باشد؟

به سلامتی،
بریدگی کوچک

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 27 ژوئیه 2018 ساعت 8:39 بعد از ظهر
مهم نیست.

پاسخ
دامنه های سابق دنیس
Dennis Ex Domains در تاریخ 28 ژوئیه 2018 در 7:03 صبح
سلام مت ... من از شما برای همه تلاشها ستایش می کنم آیا می توانید برای عموم روشن کنید ، مگر اینکه من از این امر غافل شوم. نظریه بچه های OMG 2 سال پیش مبنی بر سقوط آسمان در دامنه های منقضی ، به بسیاری از فروشندگان دامنه (از جمله خود من) صدمه زد ، هنگامی که در حقیقت دامنه هایی که فقط کار نمی کردند ، از کیفیت پایین برخوردار بودند ، دارای اسپم بودند و به درستی توسط خریداران مورد بازرسی قرار نگرفتند ... عمدتاً مشکوک نیستند. تازه ها اکنون پس از این پست ، مشتری های بالقوه ای دارم که از شما نقل می کنند (حتی اگر در این صفحه آن را مشاهده نکنم) که قطره گرفتن ، سمی ترین دامنه ها هستند. واضح است که پست شما خیلی پیشرفته است تا افراد جدید بتوانند این نکته را کسب کنند. آیا می توانید به اصطلاح افراد غیرمجاز پاسخ دهید. حرف من این بود که همه آنها می توانند کار کنند و همه آنها می توانند سمی باشند اما پیروی از بهترین روشها و استفاده از دامنههای کاملاً تمیز و گرد از هر زاویه ای. همچنین باید این نکته را بیان کرد که به هیچ وجه دامنه های خراشیده ای وجود ندارد یا ممکن است دامنه قطره ای متوسط ​​وجود داشته باشد ، که می تواند نسبتاً با دامنه حراج مقایسه شود ... برای اینکه این عادلانه باشد ، باید فقط از 3-10 لینک خوب استفاده کنید. تلاش های شگفت انگیز که در کار شما قرار دارد ، متشکرم !!

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 29 ژوئیه 2018 در ساعت 9:09 بعد از ظهر
من در حال مقایسه دامنه های مشابه از هر نوع هستم. اینطور نیست که من ناعادلانه باشم و بهترین دامنه های حراج را انتخاب کنم و آنها را در مقابل بدترین دامنه های منقضی شده مقایسه کنم. 🙂

پاسخ
دامنه های سابق دنیس
Dennis Ex Domains در تاریخ 31 ژوئیه 2018 در 6:43 صبح
سلام مت متشکرم برای پاسخ برای روشن شدن ، عذرخواهی من قطعاً فکر نمی کردم شما اصلاً ناعادلانه باشید. من فکر می کنم نکته ای که من سعی کردم این را مطرح کنم این است که تعدادی از خوانندگان (مردم واقعاً در این باره به من مراجعه کرده اند) به نظر می رسد در بسیاری از موارد نتیجه گیری نادرست دارند.

به عنوان مثال ، شاید اگر تصویر "نتیجه گیری" برای رسیدن به هر نتیجه گیری هزینه ای را در بر داشته باشد ، آنگاه افرادی که از ریاضی متنفر هستند می توانند ببینند که برای 30٪ نتایج بهتر (دامنه حراج) هزینه بسیار بیشتری دارد.

ستون مثال 1
سرمایه گذاری در 500 دلار منقضی شده (ثبت نام 50 منقضی شده است)

ستون 2
سرمایه گذاری در کارت گرافیک 500 تا 2000 دلار (50 هزینه قطره قطره / فروشنده و غیره)

ستون
سرمایه گذاری در 5000 دلار pbn (هر دامنه 50 حراج 200 دلار)

با نگاه کردن به این اعداد و نشانگرهای آنها ، واضح تر است که در حقیقت احتمالاً حداقل باند بالاتری بهتر وجود دارد که حداقل به همان اندازه موجی از جگر باشد.

سرانجام ، من مطمئن هستم که شما نیز آموزش می بینید ، و من شخصاً فکر می کنم این آزمایش بیشتر انجام می دهد ، یا شاید بیشتر منتظر بماند ، اما به نظر من قطره های خوب باید بیش از حد منقضی شده باشند ، اگر ما به عنوان سئو توافق کنیم که پیوندها را بهتر می کند بایگانی ، قطره کمتر ، هیچ نشانه ای از جستجوگرها و برخی از توصیه های دیگر باعث ایجاد تفاوت می شود.

به عنوان یک scraper به مدت 10 سال ، در محیط دامنه خراب شده فعلی ، هنگامی که می آید آنچه را که ما یک تاریخچه کیفیت می دانیم با استفاده از بازرسی در درجه اول دستی در رابطه با بهترین ابزارها و تجربه در اختیار ماست ، یک قطره قطره منقضی شده است.

با تشکر از وقت شما ، بسیار سپاسگزارم.

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 31 ژوئیه 2018 ساعت 10:02 بعد از ظهر
بله ... من هزینه را پیگیری نمی کنم ، زیرا پتانسیل پیوند از یک دامنه سمی به هیچ وجه پس انداز ندارد. برای مشتریان من ، هنگامی که من پیوندهای Diggity را اجرا می کردم ... و نه سایت های خودم.

پاسخ
کلود
کلود در تاریخ 28 ژوئیه 2018 در 2:13 بعد از ظهر
سلام مت
چند وقت پیش پست شما را از سال 2016 که اولین بار ایده آزمایش PBN را معرفی کردید خواندم.
فهمیدم که باید با همان کلمه کلیدی که بعداً می خواهم از آن استفاده کنم برای پیوند دادن به سایت پولی خود امتحان کنم.

در این پست جدید آمده است: "آنها برای برخی از کلید واژه های غیر رقابتی در صفحه 2-4 رتبه بندی می شوند"

بنابراین آیا می توانم با یک کلمه کلیدی غیر رقابتی به عنوان لنگر تست کنم و اگر بعداً این آزمون موفقیت آمیز باشد ، باز هم از یک لنگر مشابه اما سخت تر برای سایت پول خود استفاده می کنم؟ یا آیا نیاز به یکسان بودن دارد؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 29 ژوئیه 2018 در ساعت 9:07 بعد از ظهر
لازم نیست یکسان باشد

پاسخ
آندریاس
آندریاس در تاریخ 29 ژوئیه 2018 در 3:47 صبح
با این نرخ های گذار به نظر می رسد که هنوز به دنبال "سیاره 9" PBN ها هستیم.

در مورد تست:
https در مقابل http
مقدار محتوا / تعداد صفحات در PBN
wordpress vs html / CSM دیگر
سایت قدیمی را 100٪ از طریق Archive.org بازیابی کنید
301 دامنه های سمی را به بافر وب 2.0 هدایت کنید
301 تغییر مسیر یا دو بار به دامنه تازه تغییر مسیر دهید

آیا همه اینها فقط روی دامنه های ثبت شده بعد از مارس 2017 تأثیر می گذارد یا باید همه PBN هایی را که سالها قبل ساختیم دوباره آزمایش کنیم؟

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 29 ژوئیه 2018 ساعت 9:06 بعد از ظهر
با تشکر از پیشنهادات شما

پاسخ
گرگ موریسون
گرگ موریسون در تاریخ 30 ژوئیه 2018 در 8:18 صبح
تست جالب ، از خواندن این لذت برد.

آیا شما بچه ها ارتباط را حفظ می کردید؟ نه فقط موضوعیت موضعی بلکه عناوین \ URL ها و ارتباط آنها با پیوند مقصد را به چه میزان مرتبط می کند.

اغلب من فهمیدم که این تفاوت است ...

بار دیگر داده های جالب اینجا را ببینید ، همیشه دوست دارید افرادی را ببینید که در واقع آزمایش می کنند!

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 30 ژوئیه 2018 ساعت 7:25 بعد از ظهر
هی گرگ چه خبر ، بروثا

بله مطمئنا ما بیشتر وقتها در حال ساخت وردپرس هستیم ، بنابراین برای هر چیزی که به آن لینک دهیم ، یک مقاله هدفمند خواهیم نوشت.

پاسخ
بیلی
بیلی در تاریخ 2 آگوست 2018 در ساعت 12:07 صبح
سلام مت ،

من هم تست را دوست دارم. و همچنین برخی از آزمایشات مشابه با شما انجام داد.
برخی مانند تئوری شماره 2 ، نظریه شماره 4 و نظریه شماره 6 و مشابه نتایج آزمون شما هستند.

با این حال ، تمام آزمایشات این فرض را دارند که pbn منتقل شده می تواند برای وب سایت های دیگر منتقل شود. من برخی از آزمایشات را انجام داده ام ، به نظر نمی رسد که اینگونه باشد ، ممکن است پیوندهای موجود روی پیوندهای جدید تأثیر بگذارد.

مثلا:
2 سایت پولی ، کلمه کلیدی مشابه و رتبه مشابه وجود دارد. پیوند PBN1 به Moneysite1 ، پیوند PBN2 به Moneysite2 ، چند روز صبر کنید ، رتبه کلیه سایت های منتخب منتقل می شود. سپس از پیوند PBN2 به Moneysite 1 استفاده می کنم ، دریافتم که رتبه Moneysite1 دیگر بالا نمی رود. فکر می کنم ممکن است چند روز صبر کند؟ من نمی دانم ، اکنون آزمایش می کنم.

با تشکر ، می خواهید بدانید که چگونه کلمات کلیدی را هنگامی که pbns Pass دارند ، رتبه بندی کنید.

با عرض پوزش در مورد انگلیسی من.

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 2 آگوست 2018 در 2:57 صبح
دو امکان وجود دارد که به ذهن خطور می کند.

1) شما در حال انتخاب سایت های آزمایشی به روشی که هستم نیستم و بسیاری از عواملی را که در راه نتیجه به دست می آورید ، رد می کنید.
2) شما تحت تأثیر فاضلاب تصادفی قرار می گیرید و به اندازه کافی انتظار ندارید.

پاسخ
بیلی
billy در تاریخ 2 آگوست 2018 ، ساعت 6:14 صبح
ممنون از پاسخگویی.
می خواهم بدانم منتظر چه مدت بعد از اولین بار هستم ، من دوباره تست خواهم کرد.
در اینجا تصویر من است ، من بسیاری از این تصویر را آزمایش کرده و اشتباه گرفته ام.
https://s3-us-west-2.amazonaws.com/rankpictures/rank.jpg

پاسخ
کلود
Claude در تاریخ 3 آگوست 2018 ، ساعت 7:36 صبح
من می خواهم برخی از نتایج خود را در مورد جدول زمانی به اشتراک بگذارم.
فهمیدم که اغلب 6 هفته یا بیشتر طول می کشد تا زمان شروع بک لینک شروع شود. یک مثال https://imgur.com/a/0PE3bPU

این پیوند در 15 ژوئن پیدا شد. می توانید این مورد را در حافظه نهان گوگل یا با جستجوی جمله ای که حاوی عبارت لینک است ، مشاهده کنید. پس از یافتن این پیوند ، 6 هفته طول کشید تا اینکه اثر مثبت را نشان داد. صفحه ای که من به آن پیوند می دهم هیچ بک لینک دیگری ندارد ، بنابراین من اطمینان دارم که افزایش رتبه از پیوند من به دست آمده است.
مثالی بیشتر مثل این دارم من حدود 20 تست را انجام دادم و برای 6 مورد آنها بیش از یک ماه پس از فهرست بندی بیشتر انجام شد تا چیزی نشان داده شود.

بنابراین برای من مهم است: اگر نتایج خنثی می بینید ممکن است این باشد که هنوز به اندازه کافی صبر نکرده اید.

پاسخ
بیلی
billy در 8 آگوست 2018 در 2:15 صبح
ممنون ، کلود

پاسخ
مایک
مایک در 3 آگوست 2018 در 5:37 بعد از ظهر
سلام مت:

برای آزمایش شماره 1 (پیوند زمان):

آیا لینک سریع و پیوند تأخیر به همان صفحه هدف است؟

اگر چنین است ، آیا قبل از قرار دادن لینک تأخیر 35 روزه ، لینک سریع را حذف کردید؟

تشویق کردن،
مایک

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 4 آگوست 2018 ساعت 8:31 بعد از ظهر
1) صفحات مختلف
2) خیر

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 4 آگوست 2018 ساعت 8:31 بعد از ظهر
1) صفحات مختلف
2) نه ، اما مهم نیست.

پاسخ
آیو99
Ayo99 در 8 آگوست 2018 در 1:51 صبح
من می خواهم حصیر را بشناسم ...
کدام یک از نیازهای PBN را برای PBN استفاده می کنید؟
RD بالاتر؟
TF بالاتر؟

با احترام Ayo.

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 8 آگوست 2018 ساعت 11:35 بعد از ظهر
کیفیت RD.

پاسخ
نات فونگ
Nhat Phuong در تاریخ 10 اوت 2018 در ساعت 10:25 صبح
سلام مت ، شاید این پست بهترین پست سئویی باشد که تا به حال خوانده ام! امیدوارم دوباره به ویتنام بروید

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در 11 آگوست 2018 ساعت 11:15 بعد از ظهر
بسیار از شما متشکرم!

پاسخ
ایو
آیو در تاریخ 28 آگوست 2018 در 5:37 صبح
پست خوب ، مت.

من قصد دارم برای 100 سایت مقداری PBN بسازم. من می خواهم بدانم که آیا از همه این 100 سایت می توانید به سایت پول خود ایمن باشید؟

با تشکر.

پاسخ
زاک
Zach در تاریخ 8 اکتبر 2018 در ساعت 9:18 صبح
سلام مت ،

با توجه به نظریه شماره 1 (انتظار قبل از پیوند) - آیا در مورد اثرات طولانی مدت یک پیوند که در ابتدا سمی است ، می بینید؟ اما دامنه بعد از 35 روز اثرات مثبت برای آزمایش دوم را نشان می دهد؟ به عبارت دیگر ، آیا پیوند اولیه با نتایج سمی برای مسافت طولانی سمی است یا خیر؟

با تشکر،

زاک

پاسخ
مت Diggity
Matt Diggity در تاریخ 8 اکتبر 2018 ساعت 6:01 بعد از ظهر
من نمی کنم

پاسخ
زاک حسین
Zach Hassain در تاریخ 20 ژانویه 2019 ساعت 7:07 صبح
هی مت ،

پست شگفت انگیز ، بهترین محتوای سئو که تا به حال دیده ام! سوالی داشتم:

من اخیراً در DropCatch.com دامنه عقب افتاده گرفتم. آنها باعث می شوند 60 روز صبر کنید قبل از انتقال به یک ثبت کننده غیر سمی. وقتی این دوره تمام شود ، شکل می گیرم و آن را به یک ثبت نامگرنده تر تبدیل می کنم (تئوری شماره 8). ولی..

1) آیا باید 35 روز بعد از انتقال منتظر بمانم (تئوری شماره 1) یا می توانم بلافاصله پیوند برقرار کنم؟

2) آیا باید در ضمن میزبان سایت باشم یا اینکه نگران نباشید میزبانی آن را تا زمان انتقال ، انجام دهم؟

با تشکر!

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در 22 ژانویه 2019 ساعت 10:28 صبح
1) آخرین باری که تست کردم ، می توانید بلافاصله پیوند کنید.
2) آره ، میزبانش کن و ساخت.

پاسخ
کریس
کریس در 8 فوریه 2019 در ساعت 12:17 بعد از ظهر
هی مت ، مطالعه موردی عالی. من در مورد تاریخ بایگانی شک دارم. من 5 دامنه منقضی شده ام با بیش از 100+ پروفایل لینک تمیز و عالی دارم ، هیچ اسپم لنگرانی وجود ندارد اما راه برگشتی محصول و محتوای چینی را نشان می دهد. آیا استفاده از این دامنه ها ایمن است.

پاسخ
مت Diggity
مت Diggity در تاریخ 9 فوریه 2019 در ساعت 1:43 صبح
آنها را ترجمه کنید. ببینید آیا آنها قبلاً به عنوان PBN استفاده می شده اند یا خیر.

پاسخ
ساندرا
ساندرا در تاریخ 15 مه 2019 در 12:13 بعد از ظهر
مقاله بسیار خوب 🙂 THX

پاسخ
مانوئل کامارگو
مانوئل کامارگو در 11 ژوئن 2019 در ساعت 2:35 صبح
من نمی توانم درک کنم که چرا شما ذکر کردید که کاربران "عادی" هرگز دامنه @ Dropcatch را که یک ثبت کننده به ظاهر محبوب (Namebright) است در تئوری شماره 8 خریداری نمی کنند.

این عالی خواهد بود اگر شما ریزگردها را با٪ از هر ثبت کننده توسط Pass / Neutral / Toxic تفکیک کنید.

پاسخ
مت Diggity
مت دیگیتی در تاریخ 13 ژوئن 2019 در ساعت 12:17 دقیقه
افراد عادی فقط دامنه های جدید را ثبت می کنند. سئو سئو همانهایی هستند که درمورد ریزگردها و همه اینها را می دانند.

پاسخ
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اظهار نظر

نام

پست الکترونیک

آیا می خواهید رتبه آسان تر ، سریعتر و بالاتر بگیرید؟
ثبت نام کنید و به 30،000+ مشترکین دیگر بپیوندید و نتایج تست SEO را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید.

Your Name...
Your Email...
ثبت نام

"مگی چیزهای خود را می داند ، من او را به شدت توصیه می کنم" - Diggy Dirk


"من با خوشحالی به مت اولین و تنها" مهر تأیید شیر زال "را خواهم داد" - داریل راسر

محبوب ترین ارسال ها
TF * IDF برای SEO: نتایج آزمون و مقایسه ابزار
مطالعه موردی: با استفاده از رتبه صفحه (افزایش یافته (چه؟)) میزان ترافیک ارگانیک 4.5 برابر افزایش می یابد
برای رتبه بندی در سخت ترین مشاغل SEO وابسته چه رتبه ای دارد؟
تجارت الکترونیکی SEO مورد مطالعه: چگونه ما ترافیک و درآمد مضاعف را 4 برابر کردیم
نحوه آماده سازی وب سایت خود برای بروزرسانی الگوریتم Google [مطالعه موردی]
دسته بندی ها
بک لینک
مطالعات موردی
مشتری جستجوگرها
متفرقه
سئو در سایت
جلوگیری از مجازات
اجتماعی
خدمات برتر SEO در سال 2019

این لیستی از ابزارها و خدماتی است که من در حال حاضر برای رتبه بندی سایت های خودم استفاده می کنم. هر آنچه را که در اینجا پیدا می کنید ، آزمایش شده و ثابت شده است که در بسیاری از تست هایی که در وبلاگ من مشاهده کرده اید ، ارزش خود را نشان می دهد.

پریوش بازدید : 328 جمعه 05 مهر 1398 زمان : 2:41 نظرات (0)

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

پریوش بازدید : 462 جمعه 05 مهر 1398 زمان : 2:40 نظرات (0)

تکنیک سئو

 

برترین تکنیک های سئو 2019

تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

 

تکنیک سئو چیست؟

تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

 

تکنیک سئو داخلی

 

سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

 

 

 

تکنیک سئو خارجی

 

سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

 

 

 

تکنیک های برتر سئو

  • لینک سازی صحیح و اصولی
  • مطابقت با آلگوریم های جدید
  • مطابقت سایت با رنک برین
  • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
  • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
  • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
  • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
  • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
  • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
  • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
  • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
  • و…

تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشته باشید که اگر تمامی فاکتورها را در وب سایتتان رعایت کنید میتوانید پرچم وب سایتتان را در رتبه 1 گوگل بکوبید.

پریوش بازدید : 793 سه شنبه 14 خرداد 1398 زمان : 22:00 نظرات (0)

سنگاب فیروزه کوب ظرفی است بزرگ که در گذشته آن را از آب پر میکردند و برای آشامیدن و وضو استفاده میکردند محل نصب سنگاب معمولاً درحیاط مسجدیا امامزاده بوده‌است و امروزه کاربردی مانند آجیل خوری و شکلات خوری دارد.

فیروزه‌کوب از صنایع دستی است و با نشاندن قطعه‌های کوچک سنگ فیروزه به حالت موزاییکی بر سطح ظرف‌ها، زیورآلات و اشیای تزئینی (از پایه‌هایی به جنس‌های مسی، برنجی، نقره، ورشویی یا برنزی) ساخته می‌شود. بین قطعه‌های فیروزه نوعی لاک تیره‌رنگ قرار می‌گیرد. هر چه ظرف فیروزه کوبی شده پرکارتر و منظم‌تر باشد و فاصله کمتری بین قطعات فیروزه باشد، ارزش هنری آن بیشتر است. امروزه مرکز این هنر اصفهان است.

 

این هنر حدود ۶۰ یا ۷۰ سال پیش در مشهد (خراسان شمالی) به دست یوسف حکمیان (معروف به محمدرضا) انجام شد یا از روسیه به ایران آورده شد[۱] و ۲۰ سال پس از آن توسط حاج داداش به اصفهان برده شد.

 

تشریح مراحل فیروزه کوبی:

 

مرحله اول سطح زیر کار از فلز مورد نظر مانند برنج، مس و نقره توسط زرگر یا سازنده فلز به کمک دست یا دستگاه پرس ساخته می‌شود و صاف و صیقل خورده وارد مرحله بعد می‌شود.

 

مرحله دوم استاد فیروزه کوب خورده فیروزه‌ها که از نظر اندازه و رنگ باید مشابه باشند از ضایعات دیگر جدا می‌کند. بعد از مشخص شدن نوع سنگی که قرار است بر سطح کار شود. سطح فلز مورد نظر کمی گرم می‌شود در این زمان بر روی سطح کمی لاک پودر شده (لاک گردویی) می‌پاشند در زمانی که لاک حالت مذاب دارد فیروزه را روی آن می‌چسبانند. بعد از آنکه سطح مورد نظر را با فیروزه پوشاندن و فضاهای خالی میان فیروزه‌ها را با فیروزه‌های ریزتر پر کردند، آن را به کمک سنگ «آب سان» صاف و صیقلی می‌کنند تا برجستگی‌های لاک و فیرزه از بین رود و سطحی یک دست به دست آیند. در این مرحله است که رنگ واقعی فیروزه نمایان می‌شود.

 

مرحله سوم پرداخت گری است. در این مرحله بر روی سطوح فیروزه کوبی شده را پولیش می‌کشند و بعد روی آن را پلی استر می‌کشند که دلیل آن حفاظت از سطح کار و همچنین زیبایی حداکثری اثر است.

 

کاربرد فیروزه‌کوبی:

 

هنر فیروزه کوبی مانند بسیاری از هنرها جنبه تزیینی و تجملی دارد. اما از آن جا که این هنر را بر ظروفی نظیر شیرینی خوری، قندان، گلدان گلاب پاش، سنگاب و…. پیاده می‌کنند فقط جنبه کاربردی نیز پیدا می‌کنند. اما همان گونه که گفتیم فیروزه کوبی قبل از آنکه بر ظروف انجام شود بر روی زیورآلات پیاده می‌شد. هنری که امروزه نیز طرفداران زیادی دارد.

 

اما امروزه از فیروزه کوبی به جز بر روی ظروف و زیورآلات برای ساخت تابلوهای نفیس نیز استفاده می‌شود. بدین گونه که خوشنویسی بر روی سطح اگر پارچه‌ای باشد نوشته شده و سپس فیروزه‌ها بر روی آن چسبانده می‌شوند و اگر سطح مورد نظر چوبی باشد بعد از لیزر طرح مورد نظر بر روی چوبی تکه‌های فیروزه داخل آنها کار می‌شود.

پریوش بازدید : 456 دوشنبه 06 خرداد 1398 زمان : 0:38 نظرات (0)

مطالعۀ جدید و عمیق کارشناسی شده که توسط دولت آمریکا انجام شده، ارتباطی بین استفاده از تلفن همراه و سرطان پیدا کرده است. در ۲۶ می ۲۰۱۶، پس از اینکه نتایج ابتدا توسط وب سایت خبری مایکرویو گزارش شد، برنامه سم شناسی ملی، یافته های جزئی خود را در مورد سم شناسی جوندگان و مطالعات سرطان پرتو فرکانس رادیویی منتشر کرد.

[​IMG]

بر اساس این گزارش، بیش از دو هزار موش صحرایی که در معرض تابش تلفن همراه قرار گرفتند، دو نوع تومور هم در مغز و هم در قلب را نشان دادند. موش هایی که در معرض فرکانس قرار نگرفته بودند هیچ موردی از تومور نشان ندادند. بر طبق یافته های جزئی از مطالعه ی ۲۵ میلیون دلاری: “با توجه به کاربرد سراسری و گسترده از ارتباطات تلفن همراه در میان کاربران با تمامی سنین، حتی افزایش کوچکی در بروز بیماری های ناشی از قرارگیری در معرض [تابش فرکانس رادیویی] می تواند پیامدهای گسترده ای برای بهداشت عمومی داشته باشد”.

تومورهای سرطانی تنها در موشهای صحرایی نر پیدا شدند و علائم مشابهی در مونث آنها مشاهده نشد. موش هایی که در دوران جنینی در معرض انرژی فرکانس رادیویی قرار گرفتند هنگام تولد وزن کمتری داشتند. رون ملنیک فردی که پروژه NTP را تا زمان بازنشستگی خود در سال ۲۰۰۹ اجرا کرد و به تازگی نتایج این مطالعه را بررسی کرده، گفت: « جایی که مردم می گویند هیچ خطری وجود ندارد، من فکر میکنم این نتایج چنین اظهاراتی را خاتمه دهد.»

[​IMG]

ساینتیفیک آمریکن با جری فیلیپس- بیوشیمیست و مدیر مرکز آموزش بهداشت علوم پایه در دانشگاه کلرادو- در مورد این نتایج و چگونگی ارتباط استفاده از تلفن همراه با خطرات بالقوه بهداشتی صحبت کرد. او توضیح داد: « من در ماشینم تلفن را به بلوتوث اتصال می دهم. یا پیام می دهم. یا اگر تماس تلفنی داشته باشم آن را روی بلندگو قرار می دهم. اما شما باید متوجه باشید که این مسئله در مورد تلفن همراه درد سرساز است. اگر این تابش، این شکل از انرژی بتواند با بافت های بیولوژیکی واکنش دهد، در نتیجه بسیاری از مسائل مربوط به ایمنی حاصل از ارتباطات بی سیم را ایجاد می کند. اگر ما در محیط کاملا جدید ِ الکترومغناطیسی غرق شویم، چگونه آنجا امن خواهد بود؟»

هر دو سوی بحث در مورد استفاده از تلفن همراه در طول سال ها، دیدگاه خود را اثبات کردند. در اوایل ماه می یک بررسی از میزان ابتلا به سرطان مغز در استرالیا، هیچ افزایشی را پس از ورود تلفن های همراه نشان نداده است. با این حال پروژه ی NTP، اذعان کرد که این پژوهش قطعی نیست و مطالعه عمیق تری در آینده نیاز است. نتایج کامل این گزارش تا پایان سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

پریوش بازدید : 752 دوشنبه 06 خرداد 1398 زمان : 0:36 نظرات (0)

یک دستگاه چاپگر سه بعدی، مواد خام به دست‌آمده از لیوان‌های پلاستیکی بازیافتی و یک گوشی هوشمند در دست یک پزشک؛ پژوهشگران آلمانی می‌گویند اینها وسایل لازم برای ساخت اندام مصنوعی ارزان قیمت هستند.

 
هزاران انسان سالانه در اثر برخورد با مین‌های ضدنفر، عضو یا اندامی از بدن خود را از دست می‌دهند. اما تنها شمار اندکی از این معلولان توان مالی خرید اندام ساختگی (برسازه/ پروتز) را دارند. به گزارش خبرگزاری آلمان تخمین‌زده می‌شود ۸۰ درصد از انسان‌هایی که به دلایل گوناگون معلول شده‌اند، در کشورهای درحال توسعه زندگی کنند.


اکنون تصور کنید که یک گوشی هوشمند، یک دستگاه چاپگر سه بعدی و مواد خامی که از لیوان‌های پلاستیکی بازیافتی به دست آمده‌اند، همه‌ی آن چیزی باشد که با آن بتوان به معلولان کمک کرد.

کریستین تساگل که در رشته‌ی انفورماتیک تجاری (Business informatics) دانشگاه ارلانگن پژوهش می‌کند، سرپرستی گروهی تحقیقاتی را به عهده دارد که از یک سال و نیم گذشته تحقیقات خود را روی امکان کمک به معلولان در کشورهای در حال توسعه و چگونگی آن متمرکز کرده‌اند.

تساگل قصد دارد سازه‌های مقرون به صرفه‌ی خود را برای معلولان با کمک چاپگرهای سه بعدی بسازد. مواد خام این اندام‌های ساختگی قرار است از لیوان‌های پلاستیکی بازیافتی تامین شود.

تنها کاری که طبق گفته‌ی این پژوهشگر به عهده‌ی پزشک درمانگر خواهد بود، اندازه‌گیری عضو آسیب‌دیده و گرفتن ۲۰-۳۰ عکس از آن و ارسال آنها به چاپگر است. یک نرم‌افزار مسئول تهیه مدلی سه بعدی بر پایه‌ی این اندازه‌هاست. به گفته این پژوهشگر هیچ اندامی شبیه دیگری نخواهد بود، چون هر یک از تولیدات بر اساس نیازها و اندازه گیری دقیق محل قطع یا آسیب عضو ساخته شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 107
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 5,324
  • بازدید کلی : 123,326